یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نمایش «گرگ‌ومیش» رویکردی همه جانبه دارد

  • کد خبر: ۲۰۰۱۷۱
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
نمایش «گرگ‌ومیش» رویکردی همه جانبه دارد
نویسنده تئاتر گر‌گ‌ومیش گفت: تأکید داریم که روایت داستان صرفاً یک جانبه نباشد و دیدگاه‌های مختلفی را درنظر می‌گیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا خازنی‌رضوی درباره شکل‌گیری محتوای تئاتر گرگ‌ومیش اظهار کرد: گروه ما به چند بخش تقسیم می‌شود. یکی از این گروه‌ها، معاونت محتوایی است. در این معاونت، اتفاقی که رخ می‌دهد این است که بعد از ماه‌ها مطالعه کتابی، تحقیق و پژوهش و مشورت با اساتید بزرگ در این زمینه به خط محتوایی اصلی می‌رسیم. 

وی افزود: امسال به یک جمله رسیدیم. این جمله با تحقیق‌های تاریخی و اجتماعی به یک متن گسترش پیدا کرده و به نتیجه رسیده که متن این نمایش ما را شکل داده است.

نویسنده تئاتر گرگ‌ومیش بیان کرد: امسال از کتاب‌هایی نظیر تاریخ مدینه دمشق، الغارات، سیره امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و امثال این‌ کتاب‌ها توانستیم استفاده کنیم و این مستند نمایشی را روی صحنه ببریم.

خازنی‌رضوی تصریح کرد: این نمایش صرفاً بر پایه تخیل نبوده و شخصیت‌های واقعی در این نمایش هستند و درام داستان را شکل می‌‌دهند. پس از این مرحله، داستان از نظر هنری، کارگردانی و محتوایی زیر نظر متخصصان و اساتید تایید شده و روی صحنه می‌رود. 

نویسنده تئاتر گرگ‌ومیش گفت: تأکید داریم که روایت داستان صرفاً یک‌جانبه نباشد و دیدگاه‌های مختلفی را در نظر می‌گیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->